1 Nisan 2010 Perşembe

1 Nisan Şakası…



Sanıyorum çevremdeki en büyük sazan benim. Saf hatta s… düzeyindeki herkese inanmam, bir kere daha kanıtlanmış oldu. İş yerinde en yakın arkadaşlarım bana Nisan 1 Şakası yaptılar. Hayatımda yapılan bence ve hatırladığım kadarıyla en kâbus gibi şaka buydu sanırım.

Hani “lütfen rüya olsun” dediğim anlardan biriydi gerçekten. Sonradan diğer arkadaşlarıma anlatırken bile ağladım yani. Şakayı yaptılar, ben safım ya hiç düşünemiyorum, Nisan 1 olduğunu. İnandım ve başladım ağlamaya… Başımın sol tarafını falan hiç ama hiç hissetmedim. Şakayı anlatmayacağım ama. Olabilirliliği yüksek bir şaka. Her an olabilir, yaşanabilir gerçekte hayatta. Bu yüzden zaten inandırıcı oldu. Senaryo Alev ‘e ait. Ama diğer oyuncular da çok iyiydiler.

Beni çok iyi tanıdıkları için, kaba bir deyimle, bu şaka “cuk oturdu” yani. Her daim bana küçük küçük akıllar veren değerli arkadaşlarım, daha önceden uyardıkları bir konuda yaptıkları şakayla, gene bana iyi bir ders verdiler. İyi niyetli olduklarını, benim iyiliğim için yaptıklarını biliyorum. Bir nusubet bin nasihatten iyidir atasözüne de çok uydu bugünkü şaka.

Sizi seviyorum canım arkadaşlarım. Her zaman hayatımda kalmanız dileğimle bu yazımı da size yazıyorum…

4 yorum:

  1. Canım arkadaşım,bizde seni çok seviyoruz ve o saf ve temizliğinle içimdeki tüm koruma iç güdülerimi harekete geçiriyorsun.Bu uğurda bazen acımasız ve kırıcı olduğumuzu düşünebilirsin ama inan herşey senin iyiliğin için,hoşgörün ve iyi niyetin için teşekkürler.Birilerinin hala böyle temiz,saf olmasıda insanlık adına ümit verici.muck muck.Alev

    YanıtlaSil
  2. ay ben şakayı merak ettim ağlatana kadar hemide.neyse sen iyi bir intikam al bence.günlerden aylardan neyse o isim adı altında.

    YanıtlaSil
  3. Ablası ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler. Bu arada çalıştığım resim progarmı silindiği için bunun telafisiyle meşgulum bir kaç gündür, biraz gecikme olucak, bunuda bildireyim dedim özürlerimle birlikte. Güzel bir hafta diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Hobicell den mesaj getirdim..
    Afet'in internet bağlatısında sorun varmış giderilmesi bir kaç günü alabilirmiş ....

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails