7 Nisan 2010 Çarşamba










Ağlamak ta Sevginin Göstergesidir

Bugünlerde Naz da, Can da “ beni sevmiyorsun” takıntısı başladı. Nedeni ne anlamıyorum. Ya duygu sömürüsü yapıyorlar ya da bir şeyler buna neden oldu. Sürekli “sizi seviyorum” u ispat çabasındayım. Naz küser gider sen beni sevmiyorsun diyerek. Evet, istedikleri yerine getirilmeyince hemen “sen beni sevmiyorsun” diyorlar.

Dün Can:

“Ben seni okulda beklerken hep ağlıyorum. Çünkü seni çok özlüyorum. Ama sen hiç benim için ağlamıyorsun. Demek ki beni sevmiyorsun”

Şimdi ona onun için nasıl ağladığımı, ne zaman ağladığımı nasıl anlatayım?

  • Doğduğunda kucağıma verdikleri ilk anda,
  • Senin bebekken nedenini anlayamadığım ağlamalarında,
  • Bebekliğinde masumca uyurken, seni her izlediğimde
  • Sen hastalandığında, ateşin çıktığında,
  • Seni ilk kreşe vermek zorunda kaldığımda aylarca süren vicdan azabında
  • Kardeşine hamile olduğumu öğrendiğimde ve bunu takip eden 9 ay boyunca sana ihanet edeceğim düşüncesiyle,
  • Seni parkta dışladıklarında, seninle alay ettiklerinde
  • Arkadaşlarınla kavgaların sırasında
  • İlkokula başladığında zorlandığını gördükçe
  • ……
  • .....
  • Sen her oyuncak ya da başka bir şey isteyip bu isteğini mantıken yerine getirmediğimde de

Ağladım...

Ama sen hiç ağladığımı görmedin oğlum. Evet, ağlamak ta sevginin göstergesidir haklısın.

6 yorum:

  1. okadar güzel yazmışsın ki Zühracım anneliği ve annenin gözyaşlarında saklı olan sevgiyi.. işte biz bu kadar şey yaparız ama yine de hep eksik kalırız :)

    YanıtlaSil
  2. :)ah canım benimm.Ağlamak dışında sürekli mutlu etmeye çalışıyoruz,bi ağlsak inanıcaklar demekki :)

    YanıtlaSil
  3. daha ağlayacağımız günler çok askerlik evlilik sünnet yok bilmem ne annelik işte hiç bitmez

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarınız çok tatlı, Allah bağışlasın efem. :)

    YanıtlaSil
  5. Nilay cım çok haklısın evlatların bir nankör tarafı var. Ne yaparsan, ne kadar verirsen mutlaka eksik bulunur.

    Ebruli yetmiyor demek ki yapılanlar.

    Serpil cim evet Allah bize ve çocuklarımıza uzun ömürler versin de o günleride görüp ağlayalım inşallah.

    SirEvo merhaba ziyaretin ve mesajın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. @zühra hanım, yazılarınız gerçekten çok içten..bence siz çok iyi bir annesiniz ve can da bunu zamanla anlayacaktır..hele bu bloğu okumaya başladığında daha iyi anlayacaktır..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails