7 Nisan 2010 Çarşamba

Herkesin Ağlayası varmış:

Dün gece evimizde harp vardı resmen. Babamız Antalya’da, oradan da İzmir, bu hafta yok yani. Valla bende istiyorum artık. Birkaç gün yalnız başıma bir yerlere kaçmak, kafa dinlemek. Çünkü ben gittiğim ger geziye çocuklarımı da götürdüğüm için bu tür geziler bana daha da yorucu oluyor. Tek gitmek istiyorum. Hele şu bahar günleri acayip bir kültür gezileri organizasyonuna itiyor. Zor duruyorum.

Neyse çok uzatmayayım. Dün akşam Can yine ders konusunda itiraz etme modundaydı. Çocuğa ders çalıştıramıyorum ya. Her şeye itiraz ediyor. Hele okuma konusunda yakında deliririm herhalde. Bağırış çağırış sırasında Naz da ayakaltında dolanırken, abisinin tokadından nasibini aldı. Fonda ben ciyak ciyak, Can ağlar, Naz ağlar… O sırada babamızdan gelen telefon tüm bu ses terörünün artmasına neden oldu. Naz babasına abisini şikâyet ederken ağlaması daha da arttı. ( Babaya duygu sömürüsü yapacak ya) Can da hem ağlayıp hem de beni şikâyet etti. Babamız tahmin ettiği için evin halini çok fazla bir tepki göstermedi, hatta onlara ağladıkları için fırça bile attı. En son da ben konuşurken dayanamadım ben başladım ağlamaya. Bu sefer ben ağlıyorum diye özellikle Can bastı gene yaygarayı. Bana üzülmüş, ben ağlıyorum diye. Çünkü ben babasına dertlenirken konuşmalarımı duymuş, üzülmüş. Bu sefer ben onların ağlamalarına dayanamadım sildim gözyaşlarımı, ders faslını da kapattım. Doğruca mutfağa gittik hep beraber. Bir süre sonra baktım Can kitabını almış okuyor.

“Akıllı oğlum, tüm bunlar olmadan neden okumuyorsun” diyecektim. Sustum. Görmemezlikten geldim. Gözüme sokarcasına okumasına devam etti.

4 yorum:

  1. Anneler hiç tam manasıyla tatil yapamıyorki.Çocuklarla dip dibe :)Babalar çok rahat valla,iş gezisi,iş yemeğii ohhh :)

    YanıtlaSil
  2. Sorma Ebruli 7 yıldır hiç tek başıma bir gece geçirmedim biliyor musun? Nereye gidersem çocuklarımla gittim. Bırakmak istiyorum ama vicdan yapıp gene onları da alıyorum.

    YanıtlaSil
  3. BENİMDE BİR KIZIM BİRDE SİZİN GİBİ ABİMİZ VAR.OĞLUM 2.SINIF BENDE YANLIZ OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYORDUM AMA DEĞİLMİŞİM... TEK BAŞIMIZA TATİL Mİ? AH BU VİCDANIMIZ...ONLARI ÇOK SEVMEKTEN VAZGEÇERSEM ANCAK ÖYLR GİDERİM

    YanıtlaSil
  4. ben ağlayınca gelip bana sarılır gözlerimi silerler her istediğim olur hatta arada ağlama numarası yapıyodum bi ara tükürük, su bu işe yarıyo.ama sonra yemiyolar bu numarayı:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails